Nak tajuk apa?

My Breastfeeding Journey

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Sabtu, 7 Januari 2012

SIHAT selepas melahirkan secara Pembedahan? Mari baca..


credit to : Farihah Abu Kasim

Kisah Zarina Aiman Azhar :)

Jatuh Cinta Pada Shaklee

Pada mulanya niat saya nak susukan Aqilah secara exclusive. Saya mula survey pam tapi takut nak membeli. Entah macam mana tah saya boleh tanya Farihah Abu Kasim dan terus beli manual Avent dari dia.

Dalam masa yang sama kesan operate(bsalin czer) berair balik...ermmm risau sangat2 masa ni...Masa ni stiap kali pam cuma dapat 4oz saje...susu sikit, badan tak kuat, luka czer berair balik....saya pun cubalah trial pack set berpantang + alfafa.....

Tak sampai seminggu susu bertambah.. 4oz->10oz->15oz dan sekarang 20oz untuk stok, badan semakin sihat...Belum sempat habis trial pack set berpantang saya terus order vitamin E + Ostematrix + Lecithin + ESP

Selepas 2 minggu amalkan Lecithin secara konsisten berat badan mula turun. wahhhh lagi seronok...tak makan ubat akar kayu pun boleh slim balik(sy dah try ubat akar kayu tapi anak cirit)...bukan nak flat mcm minah saleh tapi saya nak senang begerak dan kesan oprate tak teruk sakitnya kalau bdn kita ringan sket...anak pula tak cirit-birit....

mmg bagus produk ni jadi sy terus join ahli...lepas tu sy teruskan secara konsisten pengambilan Set B + Ostematix + Lecithin + ESP + (Zinc + vit E = untuk membantu mempercepatkan proses penyembuhan luka)

Pada mulanya hb tak percaya dgn produk ni, hari2 dia perli sy tapi sekaranggggg haaaaaa die pun tak ambil complete set untuk men health ..... :)

Jutaan terima kasih saya buat Farihah Abu Kasim.

Nota : Kejayaan ini adalah lebih kepada usaha dari si ibu. Saya sekadar membantu memberikan nasihat & konsultasi berdasarkan sedikit pengalaman & pengetahuan :)



Jika ibu2 ingin jadi seperti puan zarina..PM saya..saya juga boleh membantu anda..
dapatkan vitamin anda dengan harga yg menarik..
0123553270

Tiada ulasan:

Catat Ulasan