Nak tajuk apa?

My Breastfeeding Journey

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Ahad, 27 Mei 2012

Saya dan SHAKLEE..belum cuba belum tahu..

Kisah saya dan shaklee...

Dulu saya tak pernah tahu akan kewujudan shaklee ini..saya start berkenalan dengan shaklee masa mengandungkan zawir anak kedua saya..masa tu saya sibuk nak cari suplemen untuk boost up kan susu lah konon..survey punye survey n baca blog2 distributor shaklee n testimoni rakan n pengguna shaklee membuatkan saya terpanggil untuk membelinya..

saya mengambil keputusan membuat order.. full pack kerana lebih jimat..suplemen saya mula2 ambil..saya ambil vit c, b compleks, vita lea dan  alfalfa..alfalfa utk tolong boost up kan susu saya..huhuhu..dalam hati masa beli shaklee ni mulalah berdetik ye ke leh tambah susu? biaselah tapi dalam hati juga berkata2 tak cuba tak tahu..kalau ok teruskan kalau tak..lain lah cerita..

bila saya bersalinkan zawir pada 18.7.2011 saya tidak terus ambil shaklee kerana makan ubat hospital dulu..
1.8.2011 baru saya ambil shaklee..huhuhu..luka saya cepat elok..dalam hati kata..ceh! tahu makan shaklee sejurus pas bersalin...saya teruskan makan n alhamdulillah berkat izin Allah saya tetap bertenaga walaupun tak cukup tido..zawir masa dalam pantang kerap bangun pagi utk menyusu..n apa yang bestnya..setiap pagi baju saya pasti basah lencun..

bila nak bulan puasa saya beli pula ESP ( Energizing Soy Protein) + Performance Drink (PD)..huh..best2..saya berpuasa sambil menyusu n pam susu..tetap segar dan bertenaga..

lepas bulan pose pula saya tambah pula lecitihin..ni utk kasi perut yang buncit kempis..biaselah kan baru lepas bersalin...

pastu saya ambil juga oste n vitamin A C E + GLA...

semua vitamin ni saya amalkan sehingga sekarang hampir 10 bulan saya amalkan shaklee dan telah terjatuh cinta..terus jadi ahli kerana boleh beli dengan lebih jimat n guna id sendiri..n dapat bonus juga..best2..

rakan2 yang belum cuba marilah cuba..bak kata pepatah belum cuba belum tahu..


Info & Order:
Zabrina ar / 0123553270 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan