Nak tajuk apa?

My Breastfeeding Journey

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Jumaat, 1 Mac 2013

ESP-Kulit semakin anjal...

Sibuknya saya dalam tahun baru ini...pelbagai cabaran dalam tahun baru ini..namun saya tetap tabah menghadapi segalanya..syukur..lama post2 tak berupdate dan entry yang tertangguh..entry rakan yang berjaya bf anak pun tak buat lagi ni..

Pagi2 yang hening ni nak share pasal ESP Shaklee....baru2 ni rakan memuji kulit muka saya..haha..bukan pakai make up pun..dia kata nampak semakin anjal..wa....yeke..saya tgk sama je setiap hari..so saya pun pk apa yang saya amalkan..so..teringat ni ESP..dari pantang sampai sekarang ( sekarang agak culas minum..lupoooo)..

Rupa2nya ESP memang boleh bantu hilangkan parut jerawat di muka, 
Selain tu boleh gak beri tenaga berpanjangan menjadikan badan semakin sihat dan kurang letih, ni memang betul..saya akui..

Then..part ni plak.. Menganjalkan kulit dan menganjalkan kembali payudara yang kendur..opppssss...Cepat kenyang dan membantu dalam pengurusan berat badan..ye saya kurus le jugakkk....san .ESP juga Menyokong kesihatan imunisasi badan, mengawal paras kolesterol dan menyokong kesihatan jantung dan prostat.

so more info..

PM saya untuk order..Zabrina

012-355 3270

Tiada ulasan:

Catat Ulasan