Nak tajuk apa?

My Breastfeeding Journey

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Ahad, 6 Julai 2014

Kurus dengan Vitamin?

Shaklee Diet Program..


Basic course : Detox + Fat Emulsifier + Protein

Detox Product : Herb-lax / Alfalfa
Fat Emulsifier : Lecithin
Protein : Cinch Shake / ESP

Kenapa perlu detox?
Detox penting untuk mengeluarkan toksin berlebihan dalam badan.Mungkin ada yang pernah berdiet tapi tak nampak kesannya. Puncanya mungkin masalah detox. Bila toksin terlampau banyak, badan akan sukar untuk serap nutrient yang diambil samada daripada supplement atau diet harian.

Susunan terbaik Herblax > Alfalfa ..Herblax TIDAK DIGALAKKAN untuk IBU MENYUSU jika diambil harian. So, cara pemakanan perlu diubahsuai untuk bf mommy. 2-3 kali seminggu ke..

Diet yang berjaya bukan bermakna “SAYA TURUN BERAT 10KG DALAM SEBULAN”..Itu sebenarnya diet paling tak berjaya..

Kenapa Lecithin perlukan Detox Product?
Lecithin fungsinya semata-mata untuk memecahkan lemak berlebihan dalam badan dan perlukan medium pengangkutan untuk bawa keluar daripada badan.

Kepentingan Protein?
Protein penting untuk pelihara OTOT dalam badan. Perasan tak ada orang yang berat badan turun tapi badan flabby ( menggeleber). Orang yang macam ni, yang turun tu bukan berat tapi die kehilangan otot. Otot penting untuk tingkatkan metabolisme badan bagi pembakaran lemak. Sebab tu kalau tengok penerangan tentang Cinch Shake, antara point yang ditekankan adalah pemeliharaan otot semasa diet.

Untuk Ibu menyusu, disarankan mengambil ESP ( Energizing Soy Protein) daripada Cinch Shake sebab kalori cinch sangat rendah dan dikhuatiri membantutkan pertumbuhan anak-anak.

Jadi, perlukah saya ambil kesemua product?

TERBAIK adalah ambil semua tapi saya faham yang ada alami masalah bajet. Jadi boleh ikut BUDJET anda, boleh mulakan samada dengan herb-lax+lecithin atau fiber+lecithin dulu. Selepas berat badan mula turun, boleh tambah protein. Saya selalu suggest ikut bajet customer sebab tidak mahu membebankan.

Disiplin sangat penting..tanpa disiplin memang apapun tak boleh..

Nak saya jadi consultant untuk diet anda?

Sila klik link di bawah utk dapatkan vitamin yang membantu anda berdiet cara sihat....
(Masukkan butiran dan alamat serta terus buat pembayaran melalui link tersebut dan maklumkan pada saya untuk saya semak pembelian anda)

SET DIET IBU MENYUSU

SET DIET NORMAL

Hubungi saya utk keterangan lanjut..
Whatapps 012-355 3270 Zabrina..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan