Nak tajuk apa?

My Breastfeeding Journey

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Khamis, 8 Disember 2011

ESP..memang memberi tenaga berpanjangan...

Hari ni saya ingin kongsikan pengalaman saya sendiri mengambil esp.Apa itu ESP. ESP ialah Energising Soy protein..paham tak maksudnya tu?heheh...sudah semestinya minuman ini membekalkan tenaga berkekalan dengan protein berasaskan tumbuhan yang berkualiti tinggi..ESP juga rendah lemak, bebas kolestrol dan kaya dengan asid amino penting dan ternyata ESP ni mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya..BETUL! ini fakta yang tidak boleh disangkal lagi..

2 hari berturut-turut saya sibuk menguruskan anak..al maklumlah jadi surirumah full time masa cuti sekolah ni..bangun pagi saya akan minum segelas milo yang dicampur dgn ESP..rasanya enak..nyam2..sampai anak saya zara pun sekali cuba pasti nak lagi..saya minum milo + esp dan makan biskut tiger zara (sori sayang mama, nanti mama ganti balik ye)..sehingga ke tengah hari saya tak lapar langsung..walaupun dah mendobi..menyusu zawir..buat kerja yg lain2..maintain je..tapi of course lah saya minum air masak sambil2 buat kerja tu..tipu lah pulak kalau minum milo + esp dan cukup..

Itu cerita saya 2 hari lepas..cerita saya hari ini..pagi tadi tak sempat nak minum milo + esp..kalut air tak de lah..anak2 meragam sikit la..nak ikut babah gi kerja..saya hanya sempat minum segelas 3 in 1 nesvita..ok lah minum ni..tapi dalam kul 11 pagi..perut mulalah menari dangdut..ala-ala rock kapak pun ada...bak kata anak-anak sekarang..lapar gile..itulah yang terjadi kepada saya hari ini..

jika anda ingin kekal bertenaga dalam melakukan kerja-kerja seharian..ESP memang membantu..bagi ibu2 yang menyusukan anak apabila anak mengambil ESP, susu anda akan menjadi lebih pekat dan bayi akan cepat kenyang..pengambilan ESP juga membantu ibu melengkapkan diet harian anda...

berminat untuk mencubanya?
PM Zabrina Ar
sms 0123553270
e-mel-zab_2946@yahoo.com
tawaran hebat menanti anda...



ini juga banyak membantu dalam menjayakan penyusuan zawir..susu jadi penuh berkrim..wahhhh...esp suka sangat makan..performance drink untuk terus bertenaga susukan zawir...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan