Nak tajuk apa?

My Breastfeeding Journey

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Rabu, 18 Januari 2012

Mama..nak nyam2...

credit to:iffah anuar

Benarkah Meal Shake boleh membantu menambah selera makan anak-anak anda?

Mari kita lihat apa kata ibu2 yang telah mencuba!


"bgus jugak mealshake nie ye..ank sy dlu x mo mkn..ble nk bg mkn msti nyorok blakang pintu..skrg lepas sy bg die mealshake..mkn mcm x ingt dunia..ble x bg mkn msti mrh..skrg sayur2 pon die mkn..dlu die paling benci kt sayur..gembira hati sy tgk die da berselera..pipi pon da berisi.."

FB Name: Zabrina Ar.
"Baru 2 hari bagi zara mealshake...selera makan dia bertambah..asyik nak nyam2 je...hehehe..."

FB Name: Haslina Hamat
"anak sy 5 thn sblm ni pun mmg xnak mkn ns..lepas amik mealshake , terus ada slera mkn.alhamdulillah..tp bdn xder la terus gemukss..ok la..slera mkn mbuak2 tu ada..siap kul 12 mlm minta ns lg...huhu..sahur pun bgn mkn ns..kuikuikui...thank to Nur Hidayu."

FB Name: Lydzar Rusman
"Sambil-sambil saya bervitamin, saya beri juga anak-anak saya vits for kids. Vitalea, chewable vita-C, mealshake dan Omega guard. Saya suka sgt sbb since dorang makan mealshake, selera anak dah mula bertambah. Tak perlu dh saya kejar sane sini nk suapkan makan. Malah dorang boleh duduk dan makan sendiri..Alhamdulillah.."

FB Name: Rini Shariff.
"Anak saya mikail mmg susah sgt nak makan.sgt2 cerewet...nasi tu mmg tak makan la...badan mmg kurus sgt 6 tahun. so saya bancuh mealshake + susu dugro coklat bagi dia minum...alhamdulillah selera semakin ok.."


Anda mempunyai masalah yang sama dengan saya dan ibu-ibu ini? Apa kata anda cuba berikan anak anda Vanilla Meal Shake ini.. Rasa dan Aromanya yang lazat mampu membuka selera makan anak-anak anda.

Selain itu ia membekalkan protein dan 19 jenis Vitamins dan Mineral utk tubuh si kecil anda :) Membina pertumbuhan yang lebih baik, dengan tubuh yang lebih cergas, sihat dan minda yang cerdas!

Jika anda ingin mendapatkannya pada harga yang istimewa:

Sila PM saya: Zabrina AR
SMS:0123553270

Apa itu MealShake?
Shaklee Meal Shakes merupakan makanan segera yang rendah lemak dan rendah-glycemic. Rasanya juga enak serta boleh dibancuh dengan mana-mana hidangan atau snek lain. Ia mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan dan jika dihidang seperti yang disarankan ia kaya dengan sumber kalsium dan protein yang amat diperlukan oleh kanak-kanak untuk membesar, kuat dan sihat. Pilihan protein soya terbaik anda 

Setiap bancuhan MealShake memberikan satu pertiga daripada US RDA dengan 19 vitamin/ galian yang diperlukan bersama dengan protein, galian dan 3gm serat.Naturally good nutrition n great taste. No artificial flavor,colors,sweeteners or preservatives added..

  • a wholesome instant breakfast
  • a delicious,inexpensive meal in hurry
  • a nutrition packed meal supplement
  • a detectable snack any time
  • an ideal meal for people watching their weight or controlling total fat cholestrol and sodium
Siapa yang perlukan MealShake? 
  • Basically,sesuai utk semua kanak2 terutamanya yang kurang selera mkn atau yang sembelit atau pun kanak2 obese. 
  • Juga sesuai utk sesiapa sahaja (Ibu2 mengandung,menyusu,pesakit2 dlm proses pemullihan selepas operation,
  • mereka2 yg inginkan kulit cantik, ingin kekal sihat) .especially yang tak gemarkan supplemen dalm bentuk tablet kerana Mealshake ni datang dlm bentuk serbuk,dibancuh jd minuman yg lazat. 
  • MealShake ni juga bagus utk mereka yang ingin menambah/memantau berat badan..

Apa kata ibu2 yg dah try MealShake?
Pn HUsni -masalah anaknye sembelit (customer Ira):
Salam kak ira,
Ingat tak cerita sy pasal Akif yang sembelit?Lepas diintroduce meal shake,sy sgt2 nk try tuk Akif.since dalam tu ade fiber, jd boleh tlg melawaskan perut budak kecik ni.jd sy pon try,alhamdulillah,smggu lepas cuba,dh nmpak beza dia.tiap2 hr buang air besar.n bowel movement pon smooth je,perut dh x buncit (hehe,kl buncit pon sbb minum air byk). N 7oz tu mcm xckup je,sbb die suka dgn rasa vanilla meal shake tuSy pulak,dulu nk minum susu punye lah susah.bila tmbah meal shake,segelas tu senafas je boleh minu (hehe..exegerate).sedaap!thanks,nnti nk beli,buat bekal puasa

credit to;mamafaiz

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan