Nak tajuk apa?

My Breastfeeding Journey

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Selasa, 30 Oktober 2012

Testimoni KURUS...


Slmt mlm rkn2 pembaca semua..nak share pengalaman seorang rakan saya..nama? rahsia..seorang perempuan ibu beranak 2..

Mlm ni sy nak kngsi kgembiraan rkn sy mrangkap custmer sy utk shaklee diet program.dgn snym2 dia dtg dan btanya ttg stok lecithinnya.sy bgtau sy blm smpt ke branch,al maklumlah bcuti..hehe..'ala k.zab sy tgh smngat nk diet ni'.sy pun tnye ada prubahan x?dia kata pg td dia ukur guna tali tape dh 36inci pinggangnya drpd 40inci sblmnya.wow..blm smpi sbulanpun dia ikt diet program ni.fiber pun br 4x minum..cinch br 2x n dia ada ambil herb laxsblm tu..rmi jg rkn yg dh tgr pipinya dh trn skit.sy tnye lg.mkn x?dia kata mkn tp krg sbb kyg.sy nshtkn dia jgn diet smpi xmkn..kena ikt tips yg diberi.dan yg best katanya bj2nye dah longgar n dh blh beli sluar jeans bjenama,slama ni dia kata beli sluar kt giant je tmpt jual sluar besar2.(",)..


Hari ini saya berjumpa lagi dengan rakan saya ini dan dia sekali lagi berkongsi cerita tentang progress dietnya..apa yang mengujakan saya katanya ialah " sekarang saya dah boleh beli baju yang dah siap saiz XL-dulu kalau nak beli baju kena gi kat peacecollection tempat jual baju2 saiz XXL-XXXL..sekarang dah boleh beli baju cantik2..katanya kat kedai..dulu dia hanya tempah baju untuk dipakai..Alhamdulillah..baru 3 minggu dia dikuti program diet ini..ternyata dia seorang yang bersungguh2 untuk dapatkan bentuk badan yang ideal..dia diet dengan makanan ye..bukan tak makan langsung....

nak order n info lanjut?
PM saya di FB Zabrina Ar
012-3553270

Marilah berdiet dengan cara yang SIHAT ye kawan2...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan